سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم روز جهانی قدس به صورت نمادین در سنندج

مراسم روز جهانی قدس به‌صورت نمادین و با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در مرکز استان کردستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مراسم روز جهانی قدس پیش از ظهر امروز به‌صورت نمادین و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی با حضور نماینده  ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کردستان و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استان کردستان در  شهرستان سنندج برگزار شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان دراین مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک روز جهانی قدس به همه ملت ایران و مردم کردستان گفت: از برکت و یمن این اقدام ارزشمند امام خمینی (ره)، مسئله فلسطین در روابط بین الملل نه تنها فراموش نشده بلکه روز به روز مبازره با ظلم و ستم با صلابت بیشتری ادامه دارد.

سردار حسینی اقدامات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن دانشمندان کشورمان و اقدامات خرابکاری در سایت نطنز را گامی از طرف دشمنان برای ضربه زدن به ایران عنوان کردو گفت: دشمنان عقیده دارند که نباید اجازه دهند شخصیت دیگری همچون امام خمینی (ره) رشد کند.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز درادامه این مراسم گفت: روز جهانی قدس، روز اسلام و صحنه رویارویی جبهه حق علیه باطل است.

او روز جهانی قدس را روز تجدید حیات اسلام و دفاع و حمایت از آرمان‌های مردم مظلوم و رنج دیده فلسطین است، گفت: از همه کسانی که در این شرایط کرونایی برای برگزاری این مراسم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تلاش کردند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: امسال بنا به شرایط کرونایی راهپیمایی میدانی و خودرویی روز جهانی قدس برگزار نشد، اما به صور نمادین و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها، انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام می‌داریم.

سادات با ذکر اینکه یوم‌الله قدس تعطیل‌ناپذیر است تصریح کرد: روز جهانی قدس برجسته‌ترین یادگار امام خمینی (ره) بوده و هر چقدر که بگذرد، بیشتر به عمق اندیشه‌های تابناک امام (ره) و ددمنشی‌های نظام سلطه در ترور سرداران و جنایت و اقدامات خرابکارانه دشمنان پی خواهیم برد، بنابراین باید این روز هرسال بیشتر از سالیان گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.

گفتنی است؛در پایان این مراسم پرچم اسرائیل و آمریکا به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.