سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سه برابری ارزش اظهارنامه‌های صادراتی گمرکات استان اصفهان

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: ارزش اظهارنامه‌های صادراتی گمرکات استان اصفهان بیش از سه برابر افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: در فروردین، هزار و ۸۳۶ فقره اظهارنامه به وزن ۱۷۳ هزار و ۸۴۰ تن کالا به ارزش ۱۲۲ میلیون و ۴۴۳ هزار دلار در پنج گمرک استان اصفهان صادر شده است.

رسول کوهستانی پزوه افزود: اظهار نامه‌های صادراتی صادره در ماه گذشته در مقایسه با فرودین سال گذشته در مقایسه با سال قبل از نظر تعداد و وزن حدود دوبرابر واز لحاظ ارزش افزون بر سه و نیم برابر رشد داشته است.

او ترتیب اظهارنامه‌های صادراتی گمرک اصفهان را از نظر بیشترین ارزش به ترتیب گمرک اصفهان، کاشان، فولاد مبارکه، ذوب آهن و فرودگاه بین المللی شهید بهشتی بیان کرد.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان با اشاره به تعطیل نشدن گمرکات استان اصفهان در ایام نوروز با توجه به شیوع ویروس کرونا اضافه کرد: کارکنان گمرکات استان اصفهان به صورت کشیک در تعطیلات حضور داشتند و هم اکنون هم با اعمال شیفت بندی مناسب برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، به واحد‌های تولیدی، صادرکنندگان وبازرگانان درگمرکات استان اصفهان حتی در خارج از وقت اداری خدمت رسانی می‌شود.

واردات و صادرات کالا در استان اصفهان از طریق هفت مبادی گمرکی مرکزی اصفهان، کاشان، پست، مسافری و تجاری فرودگاهی، فولادمبارکه و ذوب آهن صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.