سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیا امکان دانلود غیرقانونی در اینترنت استارلینک وجود دارد؟

دنبال کنندگان کنجکاو استارلینک می‌خواهند بدانند که سیاست و خط مشی اسپیس ایکس در برابر محتوا‌های دانلود کپی رایت چه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تورنت فضای تحت وبی است که از طریق آن می‌توان محتوا‌ها را به طور غیرقانونی و بر خلاف قوانین کپی رایت دانلود کنید و آن را به اشتراک بگذارید بدون اینکه توسط سایت یا منبعی ردیابی شوید و این موضوع فضایی را برای سودجویان فراهم می‌کند تا بتوانند به راحتی محتوا‌های جذاب را در اینترنت و فضای مجازی کپی رایت کرده و به اشتراک بگذارند.

اسپیس ایکس به عنوان ارائه دهنده اینترنت ماهواره‌ای قصد مقابله با این سوءاستفاده را دارد و برای جدیدترین فناوری خود سیاست‌هایی را تبیین کرده که تا حدودی با کپی رایت مخالفت می‌کند. درصورتی که شخصی قصد استفاده از تورنت را داشته باشد و از اینترنت ماهواره‌ای استفاده کند هشداری درباره تقابل این کار با قانون کپی رایت دریافت می‌کند.

تورنت، تعلیق حساب و پیگرد قانونی را برای مشترکان استارلینک به همراه دارد

یک مشترک کنجکاو به اسم substrate-۹۷ برای اینکه بفهمد استارلینک برای این کپی رایت‌های غیرقانونی سیاست‌گذاری خاصی دارد یا نه، به عمد از تورنت استفاده کرد و با انتشار تصویری از صفحه‌اش که هشدار استارلینک را نشان می‌داد خبر از سیاست‌های این اینترنت برای مقابله با کپی رایت داد. این کاربر نوشت: "اگر برای امتحان، سیاست‌های اینترنت ماهواره‌ای با استفاده از VPN به تورنت مراجعه کنید مشاهده خواهید کرد که این اینترنت هشدار و اخطار به شما می‌دهد. "

مشترکی که این سیاست را امتحان کرد، هشدار استارلینک را در ردیت منتشر کرد. تیم استارلینک نیز اعلام کرد که از خدمات آن برای انتشار محتوای کپی رایت و غیرقانونی استفاده نشود. در این اطلاعیه آمده است: "بارگیری مطالب دارای حق چاپ بدون مجوز ممکن است منجر به تعلیق یا قطع ارتباط شما شود و شما را در معرض خطر پیگرد قانونی مالک محتوا قرار دهد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.