سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی مرکز تعویض پلاک گرگان

رئیس پلیس راهور گلستان از بازگشایی مرکز تعویض پلاک گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  عباس مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهور گلستان گفت: برابر ابلاغیه پلیس راهور ناجا از روز پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری تعطیلی و محدودیت کاری در مرکز تعوض پلاک گرگان لغو و فعالیت آن مطابق روال گذشته آغاز و نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌شود.


او افزود: با توجه به بازگشایی مرکز تعوض پلاک گرگان متقاضیان برای دریافت خدمات می‌توانند نسبت به اخذ نوبت اینترنتی از سایت Nobatdehi.epolice.ir و یا جستجوی جمله "نوبت دهی مرکز تعویض پلاک" در سایت‌های اینترنتی اقدام کنند.

مهاجر ادامه داد: تمامی دفاتر خدمات خودرویی شهرستان‌ها به جز دفاتر خدمات خودرویی شهر‌هایی که در وضعیت قرمز کرونایی هستند، بازگشایی شده و شهرستان‌های قرمز تا زمان تبدیل وضعیت آن‌ها به رنگ نارنجی، زرد و آبی همچنان تعطیل خواهند بود.

رئیس پلیس راهور گلستان گفت: وکالت نامه‌هایی که اعتبار آن‌ها به واسطه تعطیلات کرونایی منقضی شده باشند به تعداد روز‌های تعطیل کرونایی تمدید و دارای اعتبار خواهند بود.

سرهنگ مهاجر بسطامی از مراجعان درخواست کرد در هنگام مراجعه به مرکز تعویض پلاک به جهت قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا کلیه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ق 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.