سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهتزاز پرچم قدس همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه رمضان در همدان

پرچم قدس همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه رمضان در همدان با نماد مقاومت و مبارزه ملت فلسطین علیه اشغالگران به اهتزاز در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،پرچم "القدس لنا" به عنوان نماد مقاومت و مبارزه ملت فلسطین علیه اشغالگران روز پنجشنبه و در آستانه روز جهانی قدس با حضور جمعی از مسئولان در میدان پژوهش شهر همدان به اهتزاز درآمد.

این مراسم با هدف حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از خوی استکباری و تجاوزگری رژیم غاصب صهیونیسم و با تأکید بر لزوم مقاومت وبا همکاری شهرداری منطقه یک همدان برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم بیان کرد: امسال با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز قدس برگزار نمی‌شود که به همین دلیل برای انجام رسالت دینی و انقلابی خود در دفاع از آرمان قدس به شیوه‌ای دیگر عمل می‌کنیم.

حجت الاسلام سید محمد حسن فاضلیان با گرامیداشت روز قدس، ادامه داد: در شهر همدان به دلیل شرایط پیش آمده به واسطه شیوع کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم‌های تجمعی، شورای هماهنگی تبلیغات اقدام به برگزاری ویژه برنامه‌ای خیابانی کرد تا سهم خود را در دفاع جانانه از مردم قدس شریف اعلام دارد.

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استادیوم قدس همدان گفت: ۲۵ تیرماه سال ۱۳۶۱ نمازگزاران روزه دار همدانی در حالی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در ورزشگاه آزادی این شهر به اقامه نماز پرداختند با حمله هوایی رژیم بعث عراق در خاک و خون غلتیدند و روزی غم بار در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری ۲ ویژه برنامه نمادین با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شامگاه پنجشنبه و جمعه خبر داد و افزود: ویژه برنامه‌های روز جهانی قدس را با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، فضا‌های تبلیغی و فرهنگی شهری، برافراشتن پرچم فلسطین در کنار پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین و گذرگاه‌ها، تبلیغات شهری، پخش سرود‌های انقلابی در مساجد و همچنین رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.