سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دلیل شیوع کرونا؛

۷ آژانس مسافرتی در استان همدان تعطیل شدند

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷ آژانس مسافرتی در همدان تعطیل شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی مرادی‌پور رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان بیان کرد: فعالان این حوزه توانایی پرداخت مالیات را ندارند بنابراین با بخشیده شدن مالیات نه تنها دولت متضرر نخواهد شد بلکه جنبه تبلیغاتی نیز دارد.

او با اعلام اینکه از ابتدای همه‌گیری کرونا هفت دفتر خدمات مسافرتی در همدان تعطیل شده است، افزود: فعالان گردشگری از ابتدای شیوع این بیماری تنها ۱۰ درصد نسبت به قبل فعالیت داشته‌اند و اگر مالیات این مدت بخشیده شود کمکی به این بخش می‌شود.

مرادی‌پوراظهارداشت: گردشگری تنها صنعتی است که آسیب خیلی زیادی از کرونا دیده است و فعالان این عرصه به ورشکستی رسیده‌اند.

او با بیان اینکه تعطیلات نوروز هم کمکی به این حوزه نکرد، گفت: در نوروز ۱۴۰۰ تور‌های گردشگری که می‌توانست به صورت هوشمند و با رعایت کامل نکات بهداشتی برگزار شود، حذف و سبب شد مردم با خودرو‌های شخصی به مسافرت بروند و حجم سفر‌ها و در نتیجه شیوع کرونا افزایش یابد.

مرادی‌پور با اشاره به اینکه در این مدت هیچ کمکی به این صنعت نشده است، مطرح کرد: گردشگری صنعتی است که با کمترین سرمایه، اشتغال ایجاد می‌کند و متأسفانه در مدت شیوع کرونا بیشتر شغل‌های مرتبط با این حوزه را از دست داده‌ایم.
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.