سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار سفیران انتخابات و تبلیغات در خراسان شمالی

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: در هفته پیش رو سفیران انتخابات و تبلیغات با هدف تقویت مشارکت مردم در انتخابات کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  احمد برادران  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه انتخابات از شاخص‌ترین اقدامات در حوزه اجتماعی است ،گفت:این سفیران انتخابات با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به تمامی شهرستان‌ها اعزام خواهند شد.

برادران با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسئله روز و مهم جامعه ما مشارکت مردم و حضور آنان در انتخابات است ، افزود:تمام دستگاه‌های اجرایی در مسیر جلب مشارکت حداکثری حرکت کنند.


بیشتر بخوانید


او عنوان کرد: برای رقم زدن حضور حداکثری باید برنامه عملیاتی، قابل اندازه گیری و با مسئولیت مشخص داشته باشیم و موضوعات را مدیریت کنیم. برادران تصریح کرد: دشمنان درصدد ایجاد یاس ناامیدی و سیاه نمایی و یا تخریب دولت در بین مردم هستند که در این میان نقش رسانه‌ها در اطلاع رسانی و آگاهی بسیار مهم است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مردم بعنوان یک مطالبه عمومی از کاندیدا‌ها ارائه برنامه و راهکار عملیاتی داشته باشند، افزود: تنها نباید دنبال نقد کردن افراد باشیم، زیرا کار سختی نیست بلکه می‌توان از کاندیدا‌ها برنامه عملیاتی اجرایی و استراتژیک مطالبه کرد.

برادران به حوزه کرونا و اقدامات صورت گرفته نیز گفت: در حال حاضر تنها دو شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند، اما بازهم باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی در صدر امور قرار گیرد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.