سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه بارشی جدید در راه خراسان رضوی

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی جدید در استان از عصر روز جمعه فعال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،آذر رضایی پور کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه بارشی جدید در استان از عصر روز جمعه فعال می‌شود. این بارش‌ها همراه با وزش شدید باد و رعد و برق تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه دارد.


او افزود: سامانه بارشی که اوایل هفته جاری فعالیتش آغاز شده بود تا پایان وقت امروز به صورت بارش‌های پراکنده باران ادامه دارد.


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: از روز گذشته تاکنون در ۱۱ شهرستان خراسان رضوی باران باریده است که بیشترین میزان در تربت حیدریه با ۲۹ میلیمتر ثبت شده است.


رضایی پور بیان کرد: پس از تربت حیدریه بیشترین بارش در شهرستان‌های کاشمر و فریمان به ترتیب با ۱۶ و هشت میلیمتر ثبت شده است.


او تصریح کرد: جدا از مناطق نامبرده بارش باران در شهرستان‌های سبزوار، چناران، نیشابور، گناباد، تربت جام، درگز، کلات و مشهد گزارش شده است.


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تاکید کرد: طی این مدت حدود سه میلیمتر باران در مشهد باریده است.


رضایی پور با اشاره به این که روند دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان هفته جاری افزایشی است، اظهار کرد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۵ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که نسبت به دیروز چهار درجه افزایش دارد و فردا به ۲۷ درجه می‌رسد.


او افزود: از روز شنبه شاهد روند کاهشی دما به میزان چند درجه در مشهد و خراسان رضوی هستیم.


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: تربت حیدریه و کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۹ درجه سلسیوس و تایباد با بیشینه دمای هوای ۲۶ درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.


رضایی پور بیان کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بردسکن با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.