سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات برداشت گندم از مزارع دیم و آبی

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : عملیات برداشت گندم از سطح ۱۴ هزار هکتار مزارع دیم و آبی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حشمت رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین گفت : امسال بیش از ۱۴ هزار هکتار از اراضی دیم و آبی شهرستان زیر کشت گندم رفته که با توجه به کاهش نزولات آسمانی و تنش آبی و خسارت‌هایی که در بحث اراضی دیم داشتیم پیش بینی می‌شود هشت هزار تن گندم برداشت شود.

او گفت : ۲ کمیسیون خرید گندم در بخش سومار و سیلوی ذخیره گندم بخش خصوصی کار خرید محصول گندم از کشاورزان را بر عهده دارند.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار قصرشیرین افزود: در طول زمان عملیات برداشت کارشناسان کشاورزی بر کار برداشت و خرید محصول کشاورزان نظارت می‌کنند.

رضایی ادامه داد: ۱۰ دستگاه کمباین کار برداشت گندم را انجام می‌دهند و هماهنگی لازم برای تامین سوخت ادوات کشاورزی نیز انجام شده است.

او از آغاز همزمان کار برداشت محصولات چغندر قند و کلزا خبر داد و گفت: امسال ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به کشت چغندر و ۱۵۵ هکتار به کشت کلزا اختصاص یافته است .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.