سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوت ۴ بیمار کرونایی دیگر در بوشهر

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با مرگ ۴ بیمار کرونایی دیگر شمار قربانیان این ویروس در استان به ۱۰۶۶ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: مجموع بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر امروز ۳۶۸ نفر است.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۱ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۵ نفر به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری ۵۱ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی استان بوشهر ۱۷ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری با اشاره به فوت ۱۰۶۶ هم استانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جزییات موارد فوتی ۱۵ اردیبهشت‌ در استان بوشهر را چنین اعلام نمود: چهار آقای ۶۳، ۶۷، ۸۲ و ۸۴ ساله با سابقه بیماری دیابت، بیماری قلبی و کبدی، مشکل پلاکت خون و ازکارافتادگی ازجمله موارد فوتی امروز در استان بوشهر بودند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۱۱ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دکتر کشمیری بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷ هزار و ۲۸۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.