سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقتی نام امیر مومنان سفره البرزیان را رنگین می کند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: در روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم بین اقشار آسیب دیده از کرونا استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز گفت: به همت ۷۵ مرکز نیکوکاری در تعامل و هم افزایی با کمیته امداد البرز بیش از ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمدی فرد با بیان این که طبخ این تعداد غذا هم زمان در سطح شهرستان‌های استان صورت گرفته است افزود: سهم شهرستان کرج ۳۰ هزار پرس غذای گرم بوده است که توسط ۶ مرکز نیکوکاری فرزندان شاهد، زائرین و کارگزاران زیارتی، جامعه فوتبال البرز، نورالشهدا، اصناف و بازاریان و سیدالعابدین طبخ و با همکاری ۳۳ مرکز نیکوکاری بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: در استان ، طرح اطعام مهدوی هم‌زمان با سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده و بر این اساس در آشپزخانه‌های تعیین‌شده، غذای گرم با رعایت تمامی موازین بهداشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

محمدی فرد با ابراز این که ایران همدل پویشی برای همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه به نیازمندان در ماه رمضان است افزود: مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری طرف تعامل با این نهاد در استان البرز، تماس با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۱ و واریز کمک نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۸۳۶۲ راه‌های مشارکت مردم نیکوکار در طرح اطعام مهدوی است.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.