سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه بازرسی ها از صنوف گچساران

معاون فرماندار گچساران گفت: طی یک هفته اخیر ۶۸۰ مورد بازرسی در قالب گشت‌ های مشترک از بازار و صنوف این شهرستان انجام گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید مرتضی سجاد پور معاون فرماندار گچساران گفت: با توجه به اینکه شهرستان گچساران در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت محدودیت‌ های سختگیرانه‌ ای   از نیمه دوم فروردین ماه تا کنون اعمال شده است.

 سجاد پور افزود:  در وضعیت قرمز شهرستان  مشاغلی که در رسته شغلی ۳، ۲ و چهار قرار داردند بنا به تصمیم ستاد ملی  مقابله با کرونا تعطیل و چنانچه فعالیت هر یک از این صنوف که در این رسته‌ ها قرار دارند مشاهده شد  پلمب و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 معاون فرماندار گچساران عنوان کرد:  طی یک هفته اخیر ۶۸۰ مورد بازرسی  از واحدها و صنوف مختلف صورت گرفته که منجر به پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف شده است.

 سجادپور ادامه داد: صنوف پلمب شده به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است.

معاون فرماندار گفت:  بازرسی‌ از صنوف در قالب گشت‌ های مشترک از جمله نیروی انتظامی، تعزیرات، شبکه بهداشت، ادراه صمت و هلال احمر از بازار و صنوف گچساران انجام گرفت.

 او خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت شهرستان گچساران نارنجی  و کاهش، افزایش و تمدید محدودیت‌ های کرونایی و بازگشایی صنوفی که در رسته شغلی ۲ قرار دارند منوط بر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا  خواهد بود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.