سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش باران در خراسان رضوی تا پایان هفته

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد و احتمال آبگرفتگی و رواناب در خراسان رضوی ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از فردا تا روز جمعه از شدت این سامانه کاسته می‌شود، گفت: از عصر روز جمعه سامانه بارشی دیگری از مناطق شمال غرب استان خراسان رضوی فعال می‌شود.


او افزود: بارش‌های بهاری در بیشتر شهرستان‌های خراسان رضوی طی روز گذشته تاکنون ثبت شده که بیشترین میزان بارندگی در گناباد با ۲۴ میلیمتر رخ داده است و پس از گناباد بیشترین بارش در شهرستان‌های بجستان با ۱۴ میلیمتر و جغتای با ۹ میلیمتر گزارش شده است و میزان بارش ثبت شده در مشهد طی این مدت سه میلیمتر بوده است.


کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به روند افزایشی دمای هوا تا روز جمعه این هفته  ادامه داد: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۱ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که به تدریج افزایش یافته است و در پایان هفته به ۲۷ درجه می‌رسد همچنین کمینه دمای هوای دیشب مشهد ۱۳ درجه بود که تا پایان هفته به میزان ۲ تا سه درجه افزایش می‌یابد.


آهنگرزاده بیان کرد: کوهسرخ با کمینه دمای هوای ۱۰ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.


او تصریح کرد: بیشترین وزش باد طی این مدت در خراسان رضوی و در سبزوار با سرعت ۳۶ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 

انتهای پیام// م.ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.