سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خورشیدی: تیم ملی فوتبال ایران دهم خرداد به بحرین اعزام می‌شود

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوی ملی پوشان کشورمان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران، در مورد آخرین وضعیت اردوی تیم ملی، عنوان کرد: اردوی ما از چهارم خرداد ماه در تهران شروع می‌شود و لژیونر‌ها در تهران به ما ملحق می‌شوند. ۲ روز در تهران تمرین می‌کنیم و ۶ خرداد هم تمرینات خود را در کیش شروع خواهیم کرد. اسکوچیچ و کادر فنی تیم ملی وضعیت لژیونرها بررسی می کنند.

او افزود: امیدوارم تیم ملی به راحتی به مرحله بعدی جام جهانی صعود کند. شرایط زمین تمرین کیش خوب است.  مسئولان  جزیره کیش  قول داده اند تا هفته آینده شرایط زمین بهتر شود.

خورشیدی ادامه داد: فدراسیون عکس‌های ورزشگاه کیش را قبل و بعد از عملیات منتشر خواهد کرد. تنها مشکل این ورزشگاه نور آن است که مهندسان در حال مهیا کردن شرایط هستند تا قبل از حضور تیم ملی در کیش شرایط مهیا شود. بازدید دیگری  هم  قبل از شروع اردو از زمین انجام می‌دهیم تا همه چیز را بررسی کنیم.

سرپرست تیم ملی در مورد سفر تیم ملی به بحرین گفت: ما دهم خرداد عازم بحرین می‌شویم و ۱۳ خرداد نیز اولین مسابقه تیم ملی در بحرین انجام می‌شود. فهرست تیم ملی نیز چند روز قبل از اردو اعلام خواهد شد.

او در مورد مشکلات سفر تیم ملی به بحرین، پاسخ داد: تمام اعضای فدراسیون از مشکلات باخبر هستند.  اولین اشتباه، آخرین اشتباه خواهد بود. نباید اشتباهی مرتکب شویم.  فکر و ذهن کادرفنی و تمام اهالی فدراسیون صعود تیم ملی به مرحله بعدی جام جهانی است.

خورشیدی در مورد ارتباط خود با دراگان اسکوچیچ، اظهار داشت: زبان انگلیسی من خوب است. ۶-۷ سال هم با مربیان کروات کار کرده ام. اسکوچیچ می‌توانست مترجم کروات داشته باشد، اما ترجیح داد مترجم انگلیسی داشته باشد. تلاش می‌کنیم مشکلات را از سر راه برداریم تا بازیکنان بدون مشکل در بحرین حاضر شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
ایشالا صعود ایران و عراق
سجاد
۱۳:۳۲ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
با صلابت واقتدار به جام جهانی 2022صعود می کنه ایران تیم برتر آسیا
ناشناس
۱۳:۰۱ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
این آقا را از کجا پیدا کردند .......چقدر این مملکت بی صاحب شده
علی
۱۲:۵۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
ملت و مملکت را انقدر خار و ذلیل کردند که برای مسابقه ای که باید در داخل انجام می شد به استان جدا شده کشورمان بروند