سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنفدراسیون بسکتبال آسیا از عملکرد ملی پوشان جوان ایران تقدیر کرد

کنفدراسیون بسکتبال آسیا از عملکرد ملی پوشان جوان ایرانی پس از صعود به بخش جهانی رویداد مهارتی زیر ۱۵ سال تقدیر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد مهارتی زیر ۱۵ سال انتخابی قاره آسیا طی هفته گذشته با حضور ملی پوشان نوجوان بسکتبال ایران در ۲ بخش پسران و دختران در تهران به صورت آنلاین برگزار شد که پس از بررسی نتایج و امتیازات، هر ۲ تیم به عنوان صدرنشین از گروه‌های خود در منطقه آسیا به مسابقات جهانی رویداد مهارتی صعود کردند.

تیم ملی بسکتبال دختران و پسران زیر ۱۵ سال ایران با ترکیب ۵ بازیکن در هر ۲ رده موفق شد با ثبت بهترین امتیاز زمانی و مهارتی بالاتر از استرالیا و فلسطین در گروه دختران و بالاتر از لبنان، ساموا و گوام در بخش پسران به مرحله بعد قدم گذارد. عملکرد شایسته نوجوانان مستعد ایرانی توسط کنفدراسیون بسکتبال آسیا مورد تقدیر و تمجید قرار گرفته است.

در این رقابت‌ها محمد دوست، داور خوشنام و بین المللی کشورمان از سوی کنفدراسیون بسکتبال آسیا به عنوان نماینده فنی عهده‌دار قضاوت و ثبت امتیازات بود.

رویداد مهارت‌های فردی تحت عنوان Skills Challenge با رویکرد شناسایی استعداد‌های بسکتبال، توسعه این رشته جذاب در مناطق و کشور‌های مختلف و نیز پشتوانه سازی برای تیم‌های ملی بزرگسالان برگزار می‌گردد و سال ۲۰۱۹ نیز این مسابقات در رده سنی زیر ۱۷ سال برگزار شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.