سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازمندان اهوازی به صرف غذای گرم دعوت شدند

فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران گفت: پخت ۲ هزار پرس غذای گرم و توزیع در مناطق کم برخوردار اهواز انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا بهمئی فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران گفت: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از محرومان و نیازمندان خوزستان به خصوص در شرایط کنونی که بسیاری از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه شده اند، کمک‌های مومنانه از ماه‌های گذشته در دستور کار گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید قرار گرفت.

او بیان داشت: اکنون علاوه بر کمک‌های مومنانه، چهارمین رزمایش همدلی و پویش خدمت‌رسانی به مردم به مناسبت ماه رمضان با توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان برگزار شد و این مسیر جهادی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار بهمئی هدف از اجرای این طرح را همدلی و همیاری برای کمک به اقشار کم درامد و بی بضاعت عنوان کرد و افزود: سپاه همواره خود را یار و یاور و خادم مردم می‌داند و در این روز‌های سخت در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی در کنار مردم است.

فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران ادامه داد: گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید در رزمایش‌های قبلی نیز توزیع سبد کالای معیشتی، لوازم بهداشتی، درمانی و مواد شوینده، ضدعفونی و توزیع غذای نذری گرم را در برنامه‌های خود داشته است.

او اظهار داشت: بی شک با اتحاد و همدلی و کمک به مناطق محروم استان می‌توانیم از این روز‌های سخت عبور کرده و به زودی شاهد بازگشت زندگی عادی مردم باشیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.