سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه درگذشت رییس اسبق دانشگاه رازی را تسلیت گفت

استاندار کرمانشاه با صدور پیامی درگذشت مرحوم دکتر «عزت‌الله فرشادفر» رییس اسبق دانشگاه رازی و عضو هیات امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، در متن پیام تسلیت «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه آمده است: خبر درگذشت دکتر «عزت‌الله فرشادفر» استاد برجسته و پژوهشگر متعهد و مومن سبب تأسف، تأثر و اندوه فراوان شد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: این چهره محبوب و اخلاق مدار عرصه علم و تربیت در طول عمر با برکت خود با تلاش‌وصف ناپذیر و مجاهدت بسیار منشاء خدمات ارزنده ای در حوزه تألیف، تحقیق و پژوهش بود و به عنوان استاد نمونه کشوری ضمن تربیت و پرورش دانشجویان و دانش پذیران بسیار، در مسیر تعالی و پیشرفت علم نیز با جدیت و سخت کوشی آثاری ماندگار برای جامعه علمی به یادگار گذاشتند.

بازوند اضافه کرد: اینجانب ضایعه دردناک فقدان این استاد فرزانه و لایق را که در شهادت مولایش حضرت علی (ع) دعوت حق را لبیک گفت و به لقاء الله پیوست به جامعه دانشگاهی، مردم شریف استان و بیت معزا تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان و رحمان برای آن فقید سعید، مغفرت، آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و بستگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم. ان شالله خداوند آن مجاهد صبور و مومن را با امیرالمومنین (ع)، نیکان و مقربان درگاهش محشور گرداند.

 دکتر «عزت‌الله فرشادفر» رییس اسبق دانشگاه رازی و عضو کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه دوشنبه شب در سن ۶۸ سالگی بر اثر ابتلا به کرونا دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم فرشادفر مدتی قبل به دلیل بیماری قبلی در بیمارستان بستری شد و سپس به کرونا مبتلا شد و سرانجام دوشنبه شب دار فانی را وداع گفت.

از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمانشاه یک هزار و ۷۰۸ نفر براثر ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند.

دکتر «عزت‌اله فرشادفر» استاد تمام گروه آموزشی مهندسی تولید و ژنتیک گیاهی و عضو هیأت أمنای دانشگاه‌های رازی و صنعتی کرمانشاه، سال‌های متمادی تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود را در راه تعالی و توسعه علمی و تحقیقاتی مجموعه دانشگاه رازی صرف نمود. وی همچنین از سال ۱۳۸۲ لغایت ۱۳۸۶ ریاست دانشگاه رازی را عهده‌دار بود و منشأ خدمات نیکو و ماندگار بسیار گردید.

استاد نمونه کشوری در دهه ۸۰، تالیف کتب و مقالات متعدد و تربیت صدها دانش‌آموخته، گوشه‌ای از افتخارات شادروان دکتر عزت‌اله فرشادفر است.

نخستین رئیس صدا و سیمای مرکز کرمانشاه بعد از انقلاب، مدیر مسئول هفته نامه مرصاد، استاد تمام دانشگاه رازی، رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه و بیش از ۲۰ تالیف دانشگاهی از جمله سوابق مرحوم دکتر فرشادفر است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.