سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا جان ۱۱ نفر دیگر را در مازندران گرفت

۱۱ مازندرانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ۱۴۸ بیمار مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و ۱۱ تن نیز در این مدت جان خود را از دست داده اند.

مرگ ۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس

دکتر سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۱۲۴ بیمار مبتلای جدید مشکوک به ویروس کرونا، شبانه روز گذشته در مراکز درمانی زیرنظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران شناسایی، پذیرش و بستری و در همین مدت ۱۷۸ نفر با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او با اشاره به بستری ۷۳۱ بیمار کرونایی و نیز قرار داشتن ۱۸۳ بیمار بدحال مبتلا به کووید ۱۹ با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیرمجموعه این دانشگاه افزود:۹ هم استانی ۲۴ ساعت گذشتهبر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

فوت ۲ کرونایی در بابل

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم از پذیرش ۲۴ بیمار کرونایی جدید، ساعت گذشته در چهار بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه و نیز ترخیص ۵۷ بیمار نیز با بهبودی نسبی در این مدت خبر داد.

او شمار بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های بابل را ۱۹۲ نفر و تعداد بیماران بدحال مبتلا به کروناویروس با وضعیت حاد تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه را ۴۱ بیمار اعلام کرد.

دکتر جلالی گفت: ۲ همشهری بابلی شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس جهش یافته کووید ۱۹، فوت کردند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.