سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم وضعیت بحرانی شیوع کرونا در بیرجند/چراغ عمر ۴ نفر دیگر هم خاموش شد

شهرستان‌های بیرجند و نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر) کرونا قرار دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بر اساس آخرین نقشه وضعیت کرونا (سفید، زرد، نارنجی و قرمز) شهرستان‌های خراسان جنوبی  (بروزرسانی ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰) در خراسان جنوبی شهرستان‌های بیرجندو نهبندان در وضعیت قرمز (خیلی پُرخطر)، شهرستان‌های فردوس، طبس، قائنات، زیرکوه و سربیشه نارنجی (پُرخطر) و شهرستان‌های بشرویه، سرایان، درمیان و خوسف در وضعیت زرد (خطر متوسط) قرار دارد و هیچ نقطه کم خطری در استان خراسان جنوبی نداریم.

در شبانه روز گذشته با ثبت ۴مورد فوت جدید در بیماران کرونایی در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌های ناشی از این بیماری در خراسان جنوبی به ۸۳۸نفر رسید.

 مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۲۴۹، آزمایش تشخیص کرونا در خراسان جنوبی انجام شد که مجموعا ۸۸بیمار جدید شامل ۱۴بستری و ۷۴سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۴۴مورد از بیرجند، ۲۳مورد از قاین، ۳مورد از طبس، ۳مورد از نهبندان، ۳مورد از زیرکوه، ۳مورد از فردوس، ۳مورد از سرایان ۲مورد از سربیشه ۲مورد از بشرویه ۱مورد از خوسف و ۱مورد از درمیان بوده است.

مهدی زاده افزود: تا روز گذشته ۵۳هزار و ۸۴۴آزمایش مولکولی تشخیص کرونا در خراسان جنوبی گرفته شده که منجر به شناسایی ۱۹هزار و ۸۱۱بیمار شد.

در حال حاضر ۲۵۴بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۷۰نفر کرونا مثبتند که از این تعداد ۳۰نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال ۷نفر نامساعد است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.