سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پکن: انتظار داریم آمریکا به جای اعمال فشار از راه گفتگو با کره شمالی وارد شود

نماینده چین در سازمان ملل از آمریکا خواست تحت رویکرد جدیدش با کره شمالی از طریق گفتگو با پیونگ یانگ برای حل مسائل وارد شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری تاس، ژانگ جون، نماینده دائمی چین در سازمان ملل گفت پکن  انتظار دارد که آمریکا تحت رویکرد جدیدش به جای اعمال فشار بر پیونگ یانگ برای باز کردن مسیر گفتگو با کره شمالی تلاش کند.

ژانگ جون، در پاسخ به سوالی درباره اینکه چگونه واشنگتن قصد تغییر موضع خود در قبال پیونگ یانگ را دارد، اعلام کرد: درباره کره شمالی اوضاع پیچیده شده و ما اخیرا با اظهارات تندی در این باره رو به رو بودیم. از طرفین انتظار داریم که بطور جدی درمورد اقدامات بعدی تدابیری اتخاذ کنند و مانع از اقداماتی شوند که می‌تواند وضعیت را وخیم‌تر کند.

این دیپلمات چینی اظهار کرد برای بازگشت به مسیر گفتگو به جای تأکید بر فشار بیشتر، باید تلاش‌ها افزایش یابد تا طرفین به سمت یکدیگر حرکت کنند.

پیش از این، جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرده بود که واشنگتن رویکرد جدیدی را در رابطه با کره شمالی اتخاذ کرده است و ایده "صبر استراتژیک" را لغو کرده و مانند دولت‌های قبلی با پیونگ یانگ وارد عمل می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.