سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هشدار داد؛

کرونای هندی و آفریقایی ارمغان عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از شیوع کرونای هندی برزیلی و آفریقایی دراستان در صورت عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان از ورود کرونای هندی برزیلی و آفریقایی به استان و پخش شدن آن در کل کشور در صورت تداوم بی توجهی و یا عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم خبرداد.

او گفت: متاسفانه با تداوم بی توجهی برخی از هم‌استانی‌ها نسبت به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شاهد آمار‌های ۲ رقمی متوفیان کرونا هستیم؛ این درحالیست که براساس پیش‌بینی‌ها، انتظار می‌رفت در روزجاری تعداد قربانیان کووید-۱۹ تک رقمی شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا همدان با بیان اینکه متاسفانه محدودیت‌ها تاکنون اثری بر روند ابتلا و متوفیان نداشته است بیان کرد: درصورت تداوم بی توجهی مردم به شیوه‌نامه‌های بهداشتی، ورود کرونای هندی، برزیلی و آفریقایی از مناطق شرقی ایران در سراسر کشور و به‌ویژه استان همدان پخش خواهد شد؛ از هم‌استانی‌ها خواهشمندیم تا نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی نهایت توجه را داشته باشند تا از ورود جهش‌های خطرناک و مرگبار کرونا به استان جلوگیری شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.