سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح اطعام مهدوی در مازندران

۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی در مازندران ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: ۳۱۳ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان ایجاد شده و افطاری ساده و توزیع سبد معیشتی بین نیازمندان از جمله برنامه‌های این نهاد است.

او افزود: ۱۸۰هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری تاکنون طبخ و بین نیازمندان توزیع شده و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه به طرح ایران مهربان اشاره کرد و گفت: سه هزار نفر از ایتام و هشت هزار و ۹۰۰نفر از فرزندان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد قراردارند و سرانه ایتام ۳۰۰هزار تومان است که باید این سرانه را به ۸۰۰هزار تومان افزایش دهیم.

او افزود: تا روز عید فطر باید ۶۷هزار حامی ایتام جذب کنیم که تاکنون ۱۲هزار نفر حامی جذب شدند و اگر هر حامیان ۱۰هزار تومان هر ماه به ایتام کمک کنند، کمک شایانی به ایتام و فرزندان طرح محسنین می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: ۶۷هزار خانوار کمک معیشت بگیر این نهاد هستند و در امسال مستمری مددجویان یک نفره ۲۹۸ هزار تومان، دونفره ۵۲۵ هزار تومان، سه نفره ۷۰۴هزار تومان، چهار نفره ۹۱۰ هزار تومان و پنج نفره و پنج نفره به بالا یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است.

ساخت یک هزار و ۲۰۰واحد مسکن مددجویی

حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: ساخت یک هزار و ۲۰۰واحد مسکن مددجویی امسال در استان شروع شده است.

او افزود: این واحد‌های مسکونی در تیپ ۵۰متری با ۳۰میلیون تومان بلاعوض بنیاد مسکن، ۵۰میلیون تومان وام بنیاد مسکن و کمک بلاعوض کمیته امداد و مشارکت خیران ساخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت: چهار هزار مددجوی تحت حمایت در استان فاقد مسکن هستند و از این تعداد سه هزار مددجو فاقد زمین برای ساخت مسکن می‌باشند که امیدواریم با کمک خیران و نیکوکاران این افراد صاحبخانه شوند.

حجت الاسلام عالیشاه افزود: خیران و مردم نوعدوست استان در یاری رساندن به نیازمندان نقش اساسی دارند که این مشارکت قابل تقدیر است.

او گفت: یکی از بخش‌های کمیته امداد بخش فرهنگی است و ۸۵۰۰دانش آموز و ۱۶۰۰دانشجو تحت حمایت کمیته امداد مازندران قرار دارند و با کمک خیران به تمامی دانش آموزان تحت حمایت متقاضی تبلت، تبلت اهدا شد.

حجت الاسلام عالیشاه افزود:مددجویان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی e.emdad.ir با استفاده از رایانه شخصی، گوشی همراه و یا دفاتر خدمات اینترنتی در روستا‌ها و شهر‌ها و بدون مراجعه به دفاتر کمیته امداد و درج کد ملی و شماره شناسنامه وارد سامانه شده و نسبت به ثبت و ارسال درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت:مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق ارسال عدد یک به ۸۸۷۷ اهدا کنند و یا از طریق آنی پرداخت#۰۱۱*۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را واریز کنند.
انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.