سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خیر بنی هزینه حج خود را صرف درمان معلولان کرد

یک خیر اهل شهرستان بن ۴۰۰ میلیون ریال هزینه سفر حج رفتن خود را برای درمان معلولان جسمی و بیماران روانی به بهزیستی چهارمحال و بختیاری اهدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نرگس عسگری مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت شب‌های قدر، یک خیر اهل شهرستان بن ۴۰۰ میلیون ریال هزینه سفر حج رفتن خود را برای درمان معلولان جسمی و بیماران روانی به بهزیستی استان اهدا کرد.

او افزود: این فرد خیر که خواست نامش عنوان نشود، هدف از اهدای هزینه به معلولان را دستگیری از این قشر عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


عسگری به اجرای طرح ضیافت همدلی همزمان با ماه مبارک رمضان در استان اشاره و اضافه کرد: در این طرح ۲۴۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای کمک به جامعه هدف بهزیستی توزیع شده است.

او ادامه داد: خیران برای شرکت در طرح ضیافت همدلی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۶۹۰۳۴۵۴۱۷۸۱۰۴۱ و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۹۵۴۱۶۰۵۸ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و یا از طریق کد دستوری #۵۶۵۰۶*۶۶۵۵* واریز و یا کمک‌های غیر نقدی خود را به مووسات خیریه و مراکز زیرپوشش بهزیستی اهدا کنند.

عسگری گفت: ماه رمضان پارسال هفت هزار بسته مواد غذایی و ۱۳ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بین جامعه هدف بهزیستی توزیع و سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون ریال زکات فطریه در مراکز بهزیستی استان جمع‌آوری و بین جامعه هدف توزیع شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.