سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال:

۲۷ اردیبهشت ماه جلسه رسیدگی به میزبانی بحرین در مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود/ عزیزی خادم ۲ شغله نیست

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره بعضی از مسائل فوتبال کشورمان، توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شریفی، سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در حاشیه جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: ۲۷ اردیبهشت ماه قرار است جلسه رسیدگی به میزبانی بحرین در رقابت های مقدماتی جام جهانی برگزار شود. در این فرآیند تیم حقوقی ما کار خودش را انجام می‌دهد. در جلسه امروز درباره فوتبال ساحلی صحبت نکردیم.

او در خصوص این که با توجه به اقدامات AFC آیا میزبانی بحرین تغییر می‌کند یا خیر، عنوان کرد: وظیفه و تکلیف ما دفاع از فوتبال ایران است. بحث ما نتیجه نیست و فدراسیون فوتبال سعی می‌کند وظیفه خود را انجام دهد. فدراسیون تمام هزینه‌ها را پرداخت کرده است و جای نگرانی نیست.

شریفی در ادامه بیان کرد: مریم ایراندوست به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران انتخاب شد. مریم آزمون سرمربی تیم ملی زیر ۲۰ سال است و شادی مهینی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی زیر ۱۷ سال فعالیت خواهد کرد. هیچ صحبتی در خصوص واکسینه شدن بازیکنان در جلسه امروز مطرح نشد و شرایط قبلی تغییری نکرده است.

او درباره اعزام تیم ملی به کیش، گفت: اردوی کیش از ۴ یا ۵ خردادماه آغاز می‌شود و تا دهم خردادماه ادامه پیدا می‌کند. تیم ملی با پرواز چارتر ایران را ترک می‌کند و در یکی از بهترین هتل‌های کیش استقرار خواهد داشت. با رایزنی عزیزی خادم، تیم ملی هزینه‌ای پرداخت نخواهد کرد. اسکوچیچ ۴ تا ۶ جلسه تمرینی را در نظر گرفته است.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد کیفیت بد چمن کیش، اعتقاد داشت: هنوز ۲۵ روز تا آن زمان باقی مانده است و امیدوارم شرایط بهتر شود. ضمن این که نباید در این زمینه فقط عکس‌ها را در نظر گرفت.

شریفی در پاسخ به این سوال که آیا عزیزی خادم ۲ شغله است یا خیر، گفت: ما در فدراسیون فوتبال وظیفه داریم که پاسخگو باشیم. عزیزی خادم روز ۱۰ اسفند ۹۹ که به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد، بلافاصله از عضویت در هیئت مدیره پتروشیمی استعفا و بعد از آن به شکل غیر موظف فعالیت کرد. ضمن این که غیر موظف نیز شغل محسوب نمی‌شود.

او در زمینه شایعه واریز وجه برای تعدادی از خبرنگاران، تصریح کرد: ما نشستی را با تعدادی از خبرنگاران داشتیم و در ادامه نیز با دیگر افراد خبرنگار جلسه خواهیم گذاشت. قرار نبود در آن جلسه فدراسیون فوتبال میزبان باشد و این گونه هم نبود. آن جلسه به میزبانی باشگاه سایپا برگزار شد. ما اگر می‌توانستیم ۲۰۰، ۳۰۰ میلیون تومان به خبرنگاران پول بدهیم، معوقات فدراسیون را پرداخت می‌کردیم. به هیچ عنوان، هیچ کدام حقیقت ندارد.

او ادامه داد: حق الزحمه داوران ۳ برابر شده است که البته به جلسه قبل مربوط می‌شود. طبق بند ۷ اساسنامه باید بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ توافق نامه‌ای امضا شود. یک کارگروه ۳ نفره تشکیل شد که قنبرزاده، براتی و ماجدی عضو آن بودند. این کمیته مسئول تنظیم توافق نامه بین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است. امامی فر (رئیس مرکز ملی فوتبال ایران) مشکل شخصی داشت، اما این موضوع حل شد و تنها مرخصی ۲ هفته‌ای گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.