سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش نشانان اهوازی دست از جدال با آتش نمی‌کشند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام ۱۱ عملیات مهار آتش و امداد و نجات طی دیروز خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ساعت ۲۸ دقیقه آتش سوزی منزل مسکونی در کوی انقلاب که به علت اتصال سیم کشی برق رخ داده بود با تلاش آتش نشانان مهار شد.

او به اطفای حریق ساختمان متروکه در ساعت ۷ و ۳۶ دقیقه در کوی انقلاب بین کیان و غزنوی اشاره کرد و افزود: آتش سوزی دامداری در ساعت ۷ و ۳۸ دقیقه در کوی مشعلی، حریق پژو ۴۰۵ در حدفاصل میدان تپه به سمت پلیس راه در ساعت ۷ و ۵۸ دقیقه به دلیل بی احتیاطی راننده در روشن کردن سیگار حین گازگیری غیرمجاز LPG انجام شد.

قنبری به سوختگی شدید راننده خودرو از ناحیه دست و صورت و تحویل وی به اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و اظهار داشت: حریق حیاط خلوت منزل مسکونی در ساعت ۹، در منطقه گلستان خیابان اقبال، نفت ۳ به علت نشت گاز تک شعله با موفقیت اطفا شد، همچنین مهار آتش سوزی واحد مسکونی در طبقه سوم مجتمع مسکونی در ساعت ۱۱ و ۹ دقیقه در شهرک برق خیابان ۱۰ شهرداری صورت گرفت.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ساعت ۱۱ و ۲۷ دقیقه در منطقه صددستگاه باهنر به علت نشت گاز پیک نیک، اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۸ و ۶ دقیقه در کوی فولادشهر و اطفای حریق کنتور برق منزل مسکونی در ساعت ۱۸ و ۵۸ دقیقه در شهرک حفاری با تلاش آتش نشانان را از دیگر عملیات‌های انجام شده طی ۲۴ ساعت اخیر عنوان کرد.

قنبری ادامه داد: همچنین آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در منزل مسکونی در منطقه بهارستان به علت خرابی قفل درب منزل اعضای یک خانواده را نجات دادند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.