سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبگرفتگی برخی از معابر آبادان پس از بارش باران

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان از آبگرفتگی معابر ناشی از بارش غیرمنتظره باران در شهرستان خبر داد.

عبیات،معاون خدمات شهری شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت: دیروز شاهد باران غیرمنتظره ای به مدت ۱۵ دقیقه بودیم که موجب غافلگیری سازمان هواشناسی شد و آن ها از اطلاع دادن قبل از بارش به شهرداری و سایر سازمان های مرتبط بازماندند.

او افزود:بارش باران باعث آبگرفتی هایی در برخی نقاط شهر از جمله ذوالفقاری، سده ، کارون و ایستگاه ۱۲ شد که به محض ایجاد آبگرفتگی نیروهای شهرداری،آبفا و سازمان برق برای رفع مشکل وارد عمل شدند.

عبیات ادامه داد: عمر آبگرفتگی در منطقه یک آبادان۲ ساعت و در ذوالفقاری ۴ ساعت پس از بارش باران بود و آبگرفتگی سایر نقاط تا صبح امروز به طور کامل رفع شد.

او همچنین تصریح کرد: دستگاه پمپاژی که به منطقه کارون ارسال شد هیچ گونه مشکلی نداشت اما همزمان با رسیدن دستگاه به مقصد،برق آن منطقه وصل شد و نیازی به استفاده از آن نبود،به همین دلیل بدون استفاده بازگشت.

معاون خدمات شهری شهرداری آبادان گفت: پارسال سیستم های پمپاژی که دچار نقص بودند تعمیر شدند و تعداد آن ها از ۱۲ عدد به ۵۰ دستگاه پمپاژ افزایش پیدا کرد‌.

عبیات در پایان از نیروهای شهرداری،آبفا و سازمان برق تشکر کرد و رفع آبگرفتگی را ناشی از تلاش بی وقفه ی آن ها در طول شب گذشته خواند و باران را رحمتی الهی عنوان کرد که هم کشاورزان را دلشاد و هم آب و هوای آبادان را در تابستان گرمی که پیش رو است، مرطوب تر می کند.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.