سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت صاحب یک مراسم فاتحه خوانی در آبادان

فرمانده انتظامی آبادان از بازداشت صاحب یک مراسم فاتحه خوانی ، به دلیل عدم توجه به هشدار پلیس و برپایی مراسم در شرایط حاد کرونایی، خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان گفت:به دنبال برگزاری یک مراسم فاتحه خوانی  همراه با تیراندازی آنهم خلاف مصوبات  ستاد مبارزه با کرونا در یکی از محلات آبادان و انتشار آن در فضای مجازی ،بلافاصله مراتب شناسایی عاملان تیراندازی و همچنین عوامل برپایی مراسم در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از هماهنگی قضایی با حضور در محل ،صاحب مراسم چند صد نفری  را  آنهم در شرایط قرمز کرونایی شهرستان ،در منزلش دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی گردید، عاملان تیراندازی نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند ،که مراتب شناسایی و دستگیری آنان  متعاقبا اعلام خواهد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان با تاکید بر این ‌که تخطی از قوانین و مقررات مربوط به حمل، نگهداری و استفاده از سلاح های گرم جرم محسوب می شود، تصریح کرد:پلیس علاوه بر نگاه پیشگیرانه،تاکید ویژه‌ای بر فرهنگ سازی، آموزش و همکاری سایر نهادها و دستگاه های مسئول داشته و بر این باور است که می توان سایر رسوم پسندیده را جایگزین رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی کرد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.