سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رئیس سازمان بورس:

اقامت ۵ ساله خارجی‌ها با سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار دلاری در بورس ممکن شد

بیژنی گفت: اعطای مجوز اقامت ۵ ‌ساله به اعضای خانواده ۵ نفره سپرده گذاران خارجی مشروط به حداقل سرمایه گذاری ۲۵۰ هزار دلاری یا معادل آن به ارزهای دیگر در بازار سرمایه در بازار سرمايه امكان پذير شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهادار بیژنی مشاور رئیس سازمان بورس با اشاره به شیوه‌نامه اعطای مجوز اقامت ۵ ‌ساله به سرمایه‌گذاران خارجی و مستندات قانونی آن ، اظهار كرد:  افرادی که حداقل ۲۵۰ هزار دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر در بازار سرمایه ایران سرمایه گذاری کنند به همراه همسر، فرزندان پسر کمتر از ۱۸ سال و دختر مجرد و پدر و  مادر (حداکثر به تعداد پنج نفر)، مجوز اقامت دریافت خواهند کرد.

وی افزود: در صورتی که تعداد افراد بیش از پنج نفر باشد، متقاضی باید به ازای هر نفر مبلغ ۵۰ هزار دلار یا معادل آن به ارزهای دیگر مورد قبول بانک مرکزی سرمایه‌گذاری یا سپرده‌گذاری کند.

بیژنی در پایان گفت: افراد متقاضی با توجه به ضوابطی که در شیوه نامه اعطای مجوز اقامت ۵ ‌ساله به سرمایه‌گذاران خارجی آمده می توانند از طریق سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران اقدام و مجوز اقامت دریافت کنند. طبیعتاً این مصوبه قابل تمدید خواهد بود.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.