سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق واکسن کرونا به افراد ۸۰ سال به بالا در تربت حیدریه

رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: فاز ۲ واکسیناسیون کرونا برای افراد ۸۰ سال به بالا در تربت حیدریه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا اعتصامی‌راد رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: در فاز ۲ واکسیناسیون کرونا تمامی افراد بالای ۶۰ سال با اولویت سنی و سپس بعد از اتمام این گروه، افراد دارای بیماری زمینه‌ای زیر ۶۰ سال واکسن کرونا را دریافت خواهند کرد.

او افزود: افراد واجد شرایط دریافت واکسن که دارای پرونده الکترونیک سلامت هستند، از طریق تلفن و از مرکز بهداشت با آن‌ها تماس گرفته شده و در روز و ساعت مشخص برای تزریق واکسن کرونا دعوت می‌شوند.


بیشتر بخوانید


 رئیس اداره پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه ادامه داد: افرادی که پرونده الکترونیک سلامت ندارند، از هفتۀ آینده ازطریق سامانه‌ای که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام خواهد کرد می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

اعتصامی‌راد بیان کرد: هیچ گونه مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسیناسیون به مراکز بهداشتی و درمانی نخواهیم داشت و اطلاعات به صورت تلفنی اخذ و ثبت می‌شود.

 

انتهای پیام//ر.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.