سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجم آب دریاچه ارومیه به ۵میلیارد مترمکعب رسید

مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون حجم آب موجود در دریاچه ارومیه به پنج میلیارد و ۱۹ میلیون مترمکعب رسیده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد سرخوش مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی، با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اظهار داشت: هم اکنون تراز دریاچه ارومیه ۱۲۷۱.۴۰ متر بوده در حالی که در مشابه سال گذشته ۱۲۷۱.۸۵ بوده است.

او تصریح کرد: همچنین وسعت دریاچه ارومیه به سه هزار و ۵۱۰ کیلومترمربع رسیده و نسبت به مشابه سال گذشته نیز کاهش را نشان می‌دهد.

مدیر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی گفت: در مشابه سال گذشته وسعت دریاچه ارومیه سه هزار و ۷۲۰ کیلومتر مربع بوده و بنابراین ۲۱۰ کیلومتر وسعت آن کاهش یافته است.

او افزود: هم اکنون حجم آب موجود در دریاچه ارومیه به پنج میلیارد و ۱۹ میلیون مترمکعب رسیده در حالی که در مشابه سال گذشته ۶ میلیارد و ۷۳ میلیون مترمکعب بوده است.

سرخوش بیان کرد: در درازمدت تراز دریاچه ارومیه ۱۲۷۴.۷۹ متر، وسعت آن چهار هزار و ۷۹۴ کیلومترمربع و حجم آب موجود دریاچه نیز ۱۸ میلیارد و ۶۰ میلیون مترمکعب بوده است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.