سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی مراسم شب های قدر در فضاهای مسقف ممنوع است

رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در شهر‌های قرمز و نارنجی برپایی مراسم شب‌های قدر در فضا‌های مسقف مانند مساجد و حسینیه‌ها ممنوع است که در شب نوزدهم رمضان برخی در مشهد این موضوع را رعایت نکردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمد باباخانی رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: گزارش مساجد و حسینیه‌هایی که در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در مشهد مراسم احیاء برگزار کردند به سازمان تبلیغات اسلامی ارسال شده است.


او افزود: بر طبق دستورالعمل‌ها مراسم شب‌های قدر در مناطق قرمز و نارنجی به لحاظ میزان ابتلا به کرونا در فضای باز برگزار می‌شود، اما در مناطق زرد رنگ در فضای بسته نیز قابل برپایی است.


رئیس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در مشهد ۵۰ نقطه اجازه برگزاری مراسم احیا را در فضای باز دارند که کارشناسان بهداشت محیط بر روند اجرای این مراسم نظارت دارند.


باباخانی بیان کرد: هتل‌ها و اماکن اقامتی نیز برای مسافرانی که برای انجام امور ضروری به شهرستان‌های قرمز و نارنجی وارد شده اندخدمات ارائه می‌کنند.


او تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری چهار متر مربع بین ۲ نفر، ممنوعیت توزیع نذورات، برپایی مراسم حداکثر طی ۲ ساعت، ضد عفونی کردن سطوح و استفاده از ماسک از شروط برگزاری مراسم شب‌های قدر است.

 

انتهای پیام//م.ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.