سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در ارتباط تصویری وزیر نیرو؛

طرح آبرسانی به ۲۴ روستای بوشهر افتتاح شد

طرح آبرسانی به ۲۴ روستای استان بوشهر در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا اردکانیان وزیر نیرو در ارتباطی تصویری طرح آبرسانی به ۹۱ روستا را در چهار استان بوشهر، کرمان، خراسان جنوبی و زنجان، در قالب پویش هر هفته الف-ب ایران با اعتبار ۱۱۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رساند.

با دستور وزیر نیرو در استان بوشهر طرح آبرسانی به ۲۴ روستا افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح‌های افتتاح شده شامل شبکه توزیع آب روستاهای سراج آباد و رستمی و خط انتقال آب از چاه‌های تنگ سدر (واقع در شهرستان دشتی) است که برای اجرای آن‌ها ۲۵ کیلومتر خط انتقال و بیش از ۲۰ کیلومتر شبکه توزیع کار شده و ۶۵۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

عبدالحمید حمزه‌پور افزود: با افتتاح خط انتقال آب از چاه‌های تنگ سدر وضعیت تامین آب در ۲۲ روستای شهرستان‌‌های دشتی و تنگستان به پایداری کامل رسید.

او، پایداری آب، حل مشکلات شبکه آب روستا‌ها و جلوگیری از هدر رفت آب از شبکه‌های فرسوده را از اهداف طرح‌های یاد شده عنوان کرد و ادامه داد: با اجرای طرح آبرسانی در ۲۴ روستای استان بوشهر، دو هزار و ۵۳۷ خانوار با جمعیت ۱۸ هزار و ۳۵۲ نفر از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: سهم این استان از مجتمع‌های آب روستایی ۱۱ مجتمع با پوشش ۲۵۰ روستا است که تاکنون ساخت مجتمع ۲۴ روستا به پایان رسیده است.

حمزه پور بیان کرد: در ادوار گذشته و همزمان با کار دولت تدبیر و امید نیز ساخت مجتمع آب ۸۰ روستای استان بوشهر تکمیل شد.

او با اشاره به تسریع در طرح‌های آبرسانی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر، افزود: برای گذر از تابستان، مدیریت مصرف آب باید در دستور کار همه مشترکان قرار گیرد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: قطع انشعاب‌های غیرمجاز آب از جمله خانه باغ‌ها در اولویت برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر است.

انتهای پیام/ک

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.