سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صهیونیست‌ها زمین‌های کشاورزی فلسطینیان را در نابلس به آتش کشیدند

گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست به زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در روستای جالود واقع در جنوب نابلس یورش برده و آن‌ها را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فلسطین الیوم، شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست به زمین‌های کشاورزی فلسطینیان در روستای «جالود» واقع در جنوب نابلس در کرانه باختری یورش برده و آن‌ها را به آتش کشیدند.

شهرک‌نشینان صهیونیست که تحت حمایت نظامیان صهیونیست به این روستا حمله کردند، قصد ربودن کودکی فلسطینی را داشتند که موفق نشدید این کار را انجام دهند.

صهیونیست‌ها به خودرو‌های فلسطینیان در این منطقه نیز حمله کرده و خسارت‌های زیادی به آنان وارد کردند.

در پی حمله شهرک‌نشینان صهیونیست به روستای جالود، ساکنان روستا هم به مقابله با آنان پرداختند که به درگیری شدیدی در این منطقه میان طرفین منجر شد.

نظامیان صهیونیست برای سرکوب ساکنان روستا اقدام به شلیک گلوله‌های ساچمه‌های و گاز اشک‌آور به سمت آنان کردند که در نتیجه آن شمار زیادی بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار حالت خفگی شدند.

این درحالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی یک شنبه شب از زخمی شدن سه نظامی صهیونیست در حمله به گذرگاه زعتره در جنوب شهر نابلس خبر دادند که به گفته جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی عملیات زعتره پاسخ آشکار و مستقیم به حملات شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر به مقدسات شهر قدس اشغالی است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عطا
۱۵:۵۰ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شقی ترین موجود روی زمین این صهیونیست های کافر هستند