سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۶۰ درصد از ناوگان‌ اتوبوسرانی مشهد در انتظار نوسازی

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ۳۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده و نیازمند بازسازی و ۳۰ درصد دیگر آن نیز نیازمند نوسازی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد فعال است و امسال بازسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در دستور است و درخواست اخذ مجوز انتشار پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت نیز توسط شهردار مشهد به وزارت کشور ارسال شده تا منابع مالی تامین شود.

او افزود: قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از شرکت ایران خودرو و ۲۵ دستگاه از شرکت زرین خودرو هم منعقد شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد ادامه داد: اتوبوس برقی نیز به عنوان نخستین  نمونه داخلی کشور تا اواخر اردیبهشت  یا اوایل خرداد امسال به مشهد منتقل می‌شود تا پس از بازدید مدیران شهری مشهد و کمیته فنی اتوبوسرانی، برای انجام تست‌های حمل  و نقلی به تهران منتقل شود.

حسینقلی زاده با اشاره به جا به جایی ۱۶ میلیون مسافر در فروردین ماه امسال در مشهد توسط ناوگان اتوبوسرانی این شهر بیان کرد: این میزان نسبت به ماه قبل از آن یعنی اسفند ۹۹، ۱۸ درصد کاهش داشته است.

او تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی مشهد اجباری است و ۲۰ ناظر برای ارشاد شهروندان در این خصوص در پایانه‌های سطح شهر حضور دارند.

 

انتهای پیام//ر.ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.