سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زباله‌های سرگردان و مثنوی هفتاد من /وقتی سلامتی مردم تهدید می شود

داستان زباله‌های سرگردان در محلات و مناطق مختلف شهر همچنان ادامه دارد و این بار مردم شهرک جهان نما را به ستوه آورده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،طرح جمع آوری سبدهای زباله از مقابل منازل و مجتمع های مسکونی چند وقتی است که در کرج آغاز شده و به آن جا رسیده که حتی ضرورت نصب آن از شرایط صدور پایانکار ساخت و ساز در این شهر حذف شده است.

سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت شهر اعم از جمع آوری و حمل زباله، دفن و تبدیل آن به کود از وظایف شهرداری‌ها است و در مناطق مختلف  شهر اما  مردم از این عملکرد برای جمع آوری زباله ها راضی نیستند.

براساس گلایه شهروندان جهان نما مبنی بر زباله های سرگردان در دو طرف کوچه نرگس پنج موضوع را با معاون خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری کرج در میان گذاشتیم.

فتحی، معاون خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری کرج  در این باره گفت: در بهمن ماه سال گذشته نسبت به احداث مخازن مکانیزه زباله در دو طرف کوچه نرگس پنج اقدام کردیم که هم اکنون در قسمت غربی کوچه مخزن زباله دایر است، اما به دلیل شکایت همسایگان و ساکنان قسمت شرقی کوچه نرگس ۵ شهرک جهان نما مجبور شدیم به صورت موقت مخزن زباله آن قسمت را به خدمات شهری منطقه انتقال دهیم.

معاون خدمات شهری منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: بنابراین اگر شخصی اعتراض دارد می‌تواند به خدمات شهری شهرداری منطقه ۱۰ مراجعه کرده یا با شماره ۳۲۳۱۷۹۸۹ تماس بگیرند و اعتراض خود را ثبت کنند .

انتهای پیام/

برچسب ها: زباله ها ، مخزن زباله
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.