سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای ماه مبارک رمضان؛

بیش از ۳۶۷ هزار پرس غذای گرم بر سر سفره نیازمندان گلستانی قرار گرفت

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گلستان از پخت و توزیع غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل با همکاری مراکز نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عباسی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان گلستان از فعالیت ۲۱۱ آشپزخانه مهدوی در ماه پر فضیلت رمضان خبر داد و گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۳۶۷ هزار پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های رزمایش ایران همدل (اطعام مهدوی) با همکاری مراکز نیکوکاری و کمیته امداد استان گلستان طبخ و در بین نیازمندان توزیع شد.
او با اشاره به اینکه ارزش غذا‌های طبخ شده تاکنون حدود ۱۰میلیاردو ۴۰۰ میلیون تومان بوده است، افزود: این نهاد حمایتی با مشارکت مراکز نیکوکاری و مردم نیک‌اندیش استان روزانه غذای گرم را قبل از افطار و سحری بین نیازمندان توزیع می‌کند.

عباسی از توزیع ۵۶ هزار و ۵۵۰ سبد کالای حمایتی بین نیازمندان بااعتبار ۱۷میلیارد تومان خبر داد و گفت: توزیع یک میلیون پرس غذای گرم و بیش از ۸۲هزار سبد کالا تا پایان ماه مبارک رمضان پیش بینی شده است.

او با اشاره به طرح پویش ایران مهربان در راستای حمایت ازفرزندان ایتام ومحسنین افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۵ هزار و ۴۸۳ فرزند یتیم و محسنین از سوی ۳ هزار و ۳۸۵ حامی مورد حمایت قرار گرفته اند.

عباسی گفت: علاقمندان به شرکت در پویش "ایران مهربان" می‌توانند ازطریق ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ در این طرح شرکت کنند و  همچنین کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۹۹۹۲-۵۰۰۲-۹۹۷۹-۶۰۳۷ با شناسه ۸۸۰۳۱۴۳۱۴ واریز کنند.

او افزود: مردم خیر و نوعدوست برای کمک به تهیه و توزیع سبد‌های معیشتی و غذای گرم هم می‌توانند ازطریق ارسال   عدد ۲ به سـامـانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ اقدام کنند، همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت  ۰۲۲۶-۹۹۹۷-۹۹۱۸-۶۰۳۷ واریز کنند.

عباسی گفت: دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و بیش از ۲۸۰مرکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خیراندیش استان گلستان هستند.

انتهای پیام /ق

برچسب ها: اکرام ایتام ، محسنین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.