سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمالوند: جایگاه فعلی در شان تیم فوتبال سایپا نیست

سرمربی جدید تیم فوتبال سایپا درباره شرایط نارنجی پوشان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: سایپا، باشگاهی است که شرایط بسیار خوبی دارد. امروز از شرایط و امکانات این باشگاه بازدید کردیم. امکانات این باشگاه خیلی خوب است.

او ادامه داد: جایگاه فعلی در شان تیم فوتبال سایپا نیست. به امید خدا در پایان فصل به یک جایگاهی در خور این تیم کسب می کنیم.

او افزود: پس از دریافت پیشنهاد از سایپا و توافق با مجیدی به این نتیجه رسیدیم که با تیم سایپا همکاری کنم و ان شاءالله شرایط به گونه‌ای باشد که این تیم در لیگ بماند.

کمالوند درباره اینکه دلیل جدایی اش از استقلال چه بوده است گفت: برای کمک به سایپا از استقلال جدا شدم. اصلا رقم قرارداد مشخص نیست. من حضورم در استقلال به خاطر فرهاد مجیدی بود و دوست صمیمی با او هستم.

او ادامه داد: مددی علاقه داشت من در استقلال باشم و شایدم مخالف جدایی من بود، اما چون من با نظر مجیدی آمدم توانستم نظر او را جلب کنم و از باشگاه استقلال جدا شوم.

او خاطر نشان کرد: بابت صعود استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا کمترین نقش را داشتم و بچه‌ها و مجیدی زحمت کشیدند. خداراشکر دل هواداران استقلال شاد شد. با روندی که استقلال با مجیدی در پیش گرفته است این تیم شایسته حضور در مراحل بالاتر در آسیا را دارد و به فینال آسیا می‌رسد

کمالوند در پایان بیان کرد: فردا دستیاران جدید خود را در سایپا انتخاب خواهم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.