سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس آموزش و پرورش آبادان:

نیروهای حق التدریس، پیمانی می شوند‌

حبیب الله رمضانی،از پیمانی شدن نیروهای حق التدریس تا پایان امسال خبر داد.

حبیب الله رمضانی،رئیس آموزش و پرورش آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،ضمن تبریک روز بزرگداشت معلم به معلمان گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا دچار مشکلاتی در تمام زمینه ها از جمله روند آموزشی شدیم که شیوه آموزش حضوری غیر ممکن شد.

او افزود: وزارت آموزش و پرورش به جهت تطبیق حوزه آموزشی با شرایط موجود و استعدادهای دانش آموزان، برنامه ی شاد را در اختیار معلمین و دانش آموزان قرار داد.

رمضانی با اشاره به کمک ۵۰۰ میلیون تومانی فرهنگیان برای خرید گوشی های هوشمند به دانش آموزان کم‌بضاعت ادامه داد: تفاهم نامه ای میان منطقه آزاد اروند و وزارت آموزش و پرورش به امضاء رسیده است که به موجب آن مبلغی برای خرید ۱۰ هزار تبلت دانش آموزی برای این دسته از دانش آموزان اختصاص میابد.

او همچنین بابیان پیمانی شدن نیروهای حق التدریس تا پایان امسال، کمبود نیروی انسانی را یکی از عوامل سخت تر شدن کار معلمان آبادانی خواند.

رمضانی با اشاره به اینکه ۲۸ درصد دانش آموزان آبادانی از تحصیل به وسیله گوشی هوشمند بی بهره هستند، ادامه داد: از منطقه آزاد، بنادر،گمرک، پتروشیمی، پالایشگاه و خیرین دعوت می کنیم که برای خرید گوشی های هوشمند برای دانش آموزان کم بضاعت کمک کنند تا این دانش آموزان از تحصیل باز نمانند و تا حدودی از سختی کار معلمان هم کاسته شود.

او در پایان گفت: اگر واکسیناسیون عمومی انجام گیرد، مهر امسال شاهد تحصیل حضوری دانش آموزان در مدارس خواهیم بود.

انتهای پیام/ ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.