سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف اتوبوس مسافربری با ۲۷۵ کیلوگرم تریاک

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۲۷۵ کیلوگرم تریاک در بازرسی از یک اتوبوس مسافربری در محور نهبندان- بیرجند خبر داد.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی با دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارند محموله سنگینی از مواد مخدر را در پوشش ناوگان عمومی به شهر‌های مرکزی کشور منتقل کنند، موضوع را پیگیری و دستگیری سوداگران مرگ را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با اعزام تیم‌های عملیاتی ویژه مبارزه با مواد مخدر به محور‌های مواصلاتی، یک اتوبوس مسافربری را در محور نهبندان-بیرجند شناسایی و خودرو را متوقف و بازرسی کردند.

سردار فرشید عنوان کرد: مأموران در بازرسی از اتوبوس مسافربری ۲۷۵ کیلو و ۶۷۵ گرم تریاک کشف و در این رابطه ۴ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در ادامه عملیات مأموران یک سواری زانتیا با ۳ سرنشین که خودروی حامل مواد مخدر را اسکورت می‌کرد، شناسایی و توقیف کردند.

او اظهار کرد: در مجموع این عملیات ۲۷۵ کیلو و ۶۷۵ گرم تریاک کشف، ۲ خودرو توقیف و ۷ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سردار فرشید ادامه داد: در سایه اشراف مأموران پلیس بر روی فعالیت اعضای باند‌های مواد مخدر و سوداگران مرگ و رصد نقاط مرزی و محور‌های مواصلاتی، اجازه نخواهیم داد این پهنای گسترده مورد سوء استفاده مخلان نظم و امنیت و قاچاقچیان مواد مخدر قرار گیرد.

انتهای پیام/ ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.