سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیات رئیسه مجلس:

تشویق به حضور در انتخابات وظیفه همه است

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: همه ما مسئولیت داریم مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس و نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان دلیجان گفت: هرکدام از ما مسئولیت داریم مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.

حجت‌الاسلام سلیمی با اشاره به نزدیکی انتخابات سیاست اصلی نظام را مشارکت بالاست دانست و افزود: در این زمینه سختی‌هایی مانند موضوع کرونا وجود دارد که لازم است تصمیمات لازم برای کاهش آسیب به مردم گرفته شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز کارگر افزود:امسال که به نام تولید، مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌هاست و این کارگران هستند که پشت خاک‌ریز تولید باید پا به پای دیگران تلاش کنند و خط مقدم این عزیزان هستند.

براتی زاده فرماندار دلیجان هم مشارکت در انتخابات را مهمترین عامل اقتدار کشور دانست وخواستار حضور مردم دراین عرصه شد.

براتی زاده با بیان اینکه اجرای مر قانون در انتخابات از اصول است و افزود: از۳۳نفر درانتخابات شورای اسلامی شهر دلیجان ثبت نام کرده اندکه ۱۸ نفرآن‌ها تایید صلاحیت شده ومابقی فرصت تجدیدنظر در استان را دارند.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان هم قدر دانستن نعمات از جمله نعمت حاکمیت اسلامی و ولایت فقیه و انقلاب اسلامی را از واجبات دانست.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.