سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس فتا استان ایلام خبر داد؛

هتک حیثیت به دنبال عدم توافق در خرید اینترنتی

سرهنگ جمالی از شناسایی عامل هتک حیثیت یکی از شهروندان به دنبال عدم توافق در خرید اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام ، گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس و طرح شکایتی با این موضوع که شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصاویر شخصی وی را با عنوان فردی کلاهبردار منتشر کرده است، پرونده‌ای تشکیل شد.

او افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و بررسی مستندات، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان ایلام ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان پلیس فتا استان ، عامل ایجاد مزاحمت با هویت معلوم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به پلیس احضار شد.

او مطرح کرد: متهم در برابر مستندات موجود به جرم ارتکابی خود اعتراف کرد و ادامه داد: در بستر دیوار قصد معاوضه کالا داشته است و در ادامه ارتباط ، شاکی تصاویر شخصی خود را در اختیار من قرار داده که پس از انجام معامله ، شاکی خواستار فسخ معامله و معاودت کالای خود را داشت و به همین دلیل و به قصد انتقام جویی تصاویر وی را به عنوان فردی کلاهبردار در فضای مجازی منتشر کردم.

او با اشاره به اینکه پرونده جهت ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضایی داده شد، بیان کرد: شهروندان در معاملات خود به هیچ عنوان به افراد ناشناس در این فضا اعتماد نکرده و تصاویر شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.