سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:

بازرسی فنی با استفاده از سیستم‌های کنترلی، سلامت تجهیزات را تایید می‌کند

شمس اللهی گفت: بازرسی فنی با استفاده از نرم افزار‌ها، فناوری‌های نوین و سیستم‌های کنترلی، سلامت تجهیزات را برای خدمت رسانی به آحاد مختلف مردم تضمین می‌کند.

عباس شمس اللهی مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: بازرسی فنی با استفاده از نرم افزار‌ها، فناوری‌های نوین و سیستم‌های کنترلی، سلامت تجهیزات را برای خدمت رسانی به آحاد مختلف مردم تضمین می‌کند.

 شمس اللهی افزود: بازرسی فنی با استفاده از علم روز، دانش و تخصص در تمام مراحل گازرسانی طبق استاندارد‌های بین المللی و روش جاری شرکت ملّی گاز ایران حضوری فعال و مستمر دارد و از نصب هر گونه تجهیزات غیر استاندارد جلوگیری می‌کند.

او اظهار کرد: بازرسی فنی به عنوان چشم بیدار شرکت گاز استان ایلام با اعمال بازرسی در مراحل خرید و نصب تجهیزات و قطعات با انجام تست‌های عملکردی، حضوری فعال دارد و به‌ همین سبب احتمال بکارگیری و استفاده از تجهیزات و قطعات غیر‌استاندارد به حداقل می‌رسد.

او با بیان اینکه به منظور استفاده حداکثری از توان داخلی، متخصصان بازرسی فنی با استفاده از روش‌های استاندارد و تست‌های فنی، امکان استفاده از کالا‌های داخلی را در اولویت قرار می‌دهند، مطرح کرد: به منظور تحقق نامگذاری امسال و حمایت از تولید داخلی، اولویت خرید تجهیزات با تولیدکنندگان داخلی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ادامه داد: بازرسی فنی در مراحل نشت یابی گاز، بازرسی کالا، بازرسی لوله، بازدید پروژه و تست شبکه، نقش تعیین کننده‌ای ایفا می‌کند.

او بیان کرد: بازرسی فنی این شرکت در طول سال گذشته از ۶۰۰ کیلومتر خط تغذیه، ۱۹۰۲ کیلومتر شبکه توزیع گاز شهری، ۱۹۴۵ کیلومتر شبکه توزیع گاز روستایی، ۶۲۱۷۰ انشعاب شهری، ۳۶۸۶۰ انشعاب روستایی و ۲۰۲ ایستگاه در زمینه نشت یابی گاز، بازرسی نموده و مشکلات آن‌ها را با کمک نیرو‌های عملیاتی برطرف کرده است.

شمس اللهی با بیان اینکه بازرسی فنی در سال گذشته از تعداد ۴۱۵۸۹ قلم اتصالات پلی اتیلن و فلزی بازرسی کرده است، مطرح کرد: این واحد فنی در طول سال گذشته از کارخانجات مختلف تولید لوله بازدید نموده و در هنگام خرید نیز با استفاده از سیستم‌های کنترلی، سلامت تجهیزات خریداری شده را تاُیید کرده است.

او با اشاره به اینکه بازرسی فنی در سال گذشته از کلیه پروژه‌های فعال به صورت مستمر بازدید کرده است، بیان کرد: ۳۷۴ کیلومتر تست شبکه پلی اتیلن و فلزی، بازرسی ۱۷۳ کیلومتر لوله پلی اتیلن و ۱۵ کیلومتر لوله فلزی تنها بخشی از اقدامات و نظارت‌های این واحد فنی بوده است.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.