سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۷ درصد کادر درمان علوم پزشکی شوشتر واکسینه شدند

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا، یش از ۹۷ درصد کادر درمان این شهرستان واکسینه شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کلانتر فرد معاون درمان دانشکده علوم پزشکی شوشتر با اشاره به اینکه بیش از ۹۷ درصد از کادر درمان علوم پزشکی این شهرستان واکسینه شدند، گفت: تمام کادر درمان علوم پزشکی و همچنین پرسنل مطب پزشک‌های بخش خصوصی، داروخانه ها، داروسازها، متخصصان علوم آزمایشگاهی، فیزیوتراپ‌ها واکسینه شدند.

او افزود: به تمام مراکز بخش دولتی و خصوصی واکسن ارائه شده و افرادی که واکسینه نشدند، جزو شرایط خاص بوده یا خود افراد حاضر به تزریق نشدند.

کلانتر فرد در خصوص بیماران خاص شامل تالاسمی، دیالیز، ام اس، هموفیلی و بیماران مبتلا به سرطان نیز در چند نوبت واکسن به آنها تزریق شد، بیان داشت: وضعیت شوشتر از نظر رنگ بندی در وضعیت نارنجی است بیان کرد و همچنان بیماران بد حال داریم و  ۸۰ درصد بخش‌های ICU و ۵۵ درصد بخش‌های عادی اشغال هستند.

معاون درمان علوم پزشکی شوشتر در پایان گفت: از مردم در خواست می‌شود که در ماه رمضان از تجمعات پرهیز نموده، فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و اصول بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.