سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاساژکادوس ۲ دچار حریق شد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت:صبح امروز پاساژ کادوس ۲ در شهرستان دچار حریق شد.

سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:امروز ساعت ۹:۰۳ حادثه حریق در ساختمان پاساژ کادوس ۲ به آدرس خیابان امام به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله ۲ گروه اطفائیه و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و به محض رسیدن عملیات اطفاء امداد و نجات  را آغاز کردند.

او افزود:حریق در یک باب مغازه در طبقه اول پاساژ بوده که آتش نشانان  با سرعت عمل بالا توانستند آن را اطفاء کرده و از سرایت حریق به دیگر مغازه ها جلوگیری کنند .

بریزی تصریح کرد: در حادثه این به دلیل دود گرفتگی شدید و گسترده تعداد ۳ نفرآقا که از پرسنل پاساژ کادوس ۳ که در مجاورت پاساژ کادوس ۲ بوده و ۵ نفربانو که در باشگاه بدنسازی در طبقه فوقانی کادوس ۲ بوده توسط آتش نشانان به پشت بام هدایت شده و سپس به وسیله دستگاه تنفسی به بیرون از ساختمان آورده شده، و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در برنداشت.

او افزود: در این حادثه تعداد ۲ دستگاه خودرو ( یک دستگاه تانکر و یک خودرو اطفائیه اداره آتش نشانی پالایشگاه آبادان جهت پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند ) و عملیات در ساعت ۱۱:۰۶ به پایان رسید .

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادانگفت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.