سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگران ستون فقرات اقتصاد و تولید هستند

جمعیت نسل نو انقلاب اسلامی به مناسبت روز کارگر بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  روابط عمومی نسل نو، جمعیت نسل نو انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای روز کارگر را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

شاید در محیط کار، امکان و قدرت انتخاب تعیین مدیر یا مدیران بالادست خود را نداشته باشند، اما به لطف انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی، این شرایط برای همه کارگران مهیا شده است تا بتوانند با انتخاب بالاترین مقام اجرایی کشور در تعیین نحوه مدیریت و انتخاب راهبرد‌های موثر اقتصادی و سیاسی، نقش خود را به درستی ایفا نمایند.

هر کدام از کارگران این قدرت را دارند تا با انتخاب صحیح، مدیری را بر مسند قدرت ریاست جمهوری هدایت کنند که از عمق وجود به اسلام، آیات قرآن و احادیثی همچون حدیث صدر این دل نوشته پایبند باشد نه فقط ملبس به لباس پیامبر.

مدیری که نه تنها بدنبال بهبود وضع معیشت کل جامعه باشد بلکه با اتخاذ تصمیمات اساسی، احساس کرامت انسانی را در بین تمامی اقشار جامعه، از جمله قشر کارگر، ارتقا بخشد.

مدیری کارآزموده، امین، قابل اعتماد و مردمی نه فردی سست عنصر که خواب غفلت جمعه او را از مهمترین شرایط جامعه مغفول کرده است.

در سالی که به برکت بیانات رهبر معظم انقلاب به سال ((تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها)) متبرک شده است کارگران که به فرموده معظم له، ستون فقرات اقتصاد و ستون فقرات تولید هستند با حضور همراه با اندیشه و معرفت در پای صندوق‌های رای می‌بایست بهتر از هر زمان دیگری به وظیفه حساس‌شان در انتخاب رئیس جمهور عمل نمایند تا چند سال آینده فشار‌های کمرشکن ناشی از بی تدبیری ها، امیدهایشان را بر باد نداده و زیر بار گرانی و کمبود‌های خودساخته عوامل خودفروخته ستون‌های فقرات اقتصاد و تولید را خمیده‌تر از قبل مشاهده نکنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۵:۰۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
اینا همش حرف مفته تو ایران کارگران در بدترین شرایط زندگی قرار گرفته اند و دولت هیچ وقت حمایتی از آن ها نمی کند.قرار دادهای سفید امضا، عدم پرداخت حقوق به صورت قانون کار و. ...