سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام جزئیات امتحانات مدارس کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در جلسه ستاد کرونا تاریخ و نحوه برگزاری امتحانات مدارس در استان را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، هادی زارع‌ پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در نشست ستاد استانی کرونا در خصوص وضعیت امتحانات پایان سال مدارس استان گفت: دستورالعمل وزارتی در خصوص برگزاری امتحانات برای کلیه مقاطع در اول اردیبهشت ماه امسال ارسال شده است.

زارع پور افزود: این دستورالعمل با نظر ستاد ملی کرونا بوده به این ترتیب که در دوره ابتدایی پایه‌ های اول و دوم اگر وضعیت مناطق آبی باشد به صورت حضوری و در وضعیت زرد و نارنجی و قرمز به صورت غیر حضوری خواهد بود.

او بیان کرد: پایه‌های سوم و پنجم هم به صورت غیرحضوری و پایه ششم اگر وضعیت آبی باشد به صورت حضوری و در غیر این صورت در وضعیت‌های زرد نارنجی و قرمز به صورت غیر حضوری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: پایه دهم و یازدهم غیر حضوری و معلمان باید از آزمون‌های برخط و شفاهی و سایر آزمون های غیر حضوری استفاده کنند.

او افزود: پایه نهم و دوازدهم آزمون‌ ها به صورت حضوری برگزار می‌شود چون پایه نهم در پایه دهم اثرگذار بوده و پایه دوازدهم نیز در کنکور اثر دارد و به همین خاطر امتحانات این دو پایه همگی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

زارع پور به تاریخ برگزاری امتحانات در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: امتحانات از ۲۷ اردیبهشت‌ ماه امسال آغاز و تا ۲۴ خرداد ادامه خواهد داشت.

انتهای پيام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.