سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۱۱ هزار و ۶۴۷ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد/سرانه پرداختی به هر یتیم کرمانشاهی ۵۵۰ هزار تومان است

پارسال کمیته امداد استان کرمانشاه ۱۱ هزار و ۶۴۷ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم برای مددجویان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : ۱۱ هزار و ۶۴۷ فرصت شغلی هشت هزار و ۳۱۱ فرصت شغلی مستقیم و باقی به صورت غیرمستقیم ایجاد شده است.

او با بیان اینکه از تعداد شغل‌های ایجاد شده برای مددجویان کرمانشاهی بیش از دو هزار و ۴۰۰ طرح اشتغال در قالب طرح راهبران شغلی و تحت نظارت کارآفرینان حرفه‌ای ایجاد شده است، گفت : هم اکنون ۱۵۰ کارآفرین موفق و حرفه‌ای با این نهاد همکاری می‌کنند.

او با اشاره به تحقق ۱۰۸ درصدی برنامه‌های پیش بینی شده اشتغال این نهاد، افزود: حدود هزار و ۵۰۰ شغل نیز از طریق تعامل با کارفرمایان و موسسات کاریابی ایجاد شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه این نهاد امسال در لبیک به فرمایشات رهبری و تحقق شعار" تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها" برنامه اشتغال مددجویان را در صدر امور خود قرار داده، افزود: امیدواریم در سال ۱۴۰۰ بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی مستقیم مددجویی در استان ایجاد شود .

برگزاری پویش "ایران مهربان" جهت اکرام ایتام

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه میانگین سرانه پرداختی به هر یتیم استان را ۵۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

محسن رخصی با اشاره به برگزاری پویش "ایران مهربان" جهت اکرام ایتام گفت: این طرح از ابتدای مهرماه سال گذشته و با هدف جذب حامی برای ایتام در کشور کلید خورده است.

او افزود: دراین طرح از ظرفیت تمام ادارات، مدیران، خیرین، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف جامعه استفاده شده تا بتوانیم تعداد حامیان بیشتری برای ایتام جذب کنیم.

رخصی به استقبال خوب مردم از این طرح اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تا به امروز حدود ۴۰ هزار حامی جدید برای ایتام استان جذب کرده ایم و همین امر باعث شده کمیته امداد کرمانشاه رتبه اول در این پویش را کسب کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در این پویش هر فرد می‌تواند حامی یک یا چند یتیم شود و بصورت ماهانه مبالغی را به حساب آن‌ها واریز کند.

رخصی ادامه داد: مبالغ واریزی حامیان مستقیما به حسابی که به نام یتیم باز شده واریز می‌شود و این میان واسطه‌ای وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به وجود بیش از ۱۰ هزار یتیم و فرزند محسنین (کودکان بدسرپرست به دلیل زندان رفتن یا بیمارشدن یا از کار افتادگی و ... پدر خانواده) در استان گفت: در حال حاضر تمام این کودکان حامی دارند و ماهانه مبالغی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

رخصی میانگین سرانه پرداختی به هر یتیم را ۵۵۰ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: هرچه تعداد حامیان افزایش یابد، این میزان مبلغ هم افزایش خواهد یافت و در تلاش هستیم این سرانه را به ماهانه ۷۵۰ هزار تومان برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در خصوص نحوه ثبت نام در این طرح گفت: افراد می‌توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کرده و یا از طریق سایت کمیته امداد اقدام به ثبت نام در این طرح کنند.

او افزود: افراد می‌توانند عدد یک را به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۸۳ ارسال کنند که در اینصورت همکاران کمیته امداد با آن‌ها تماس گرفته و کار ثبت نام آن‌ها انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.