سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تغییر ساعت منع تردد شبانه در قزوین

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: ممنوعیت‌های تردد شبانه پس از شب‌های قدر، از ساعت ۲۱ در استان قزوین اعمال می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حبیبی جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان با بیان اینکه بعد از لیالی قدر، محدودیت‌های تردد از ساعت ۹ شب اعمال خواهد شد، تأکید کرد: هرخودرویی که به ممنوعیت تردد‌های شبانه بی توجهی کند به پارکینگ منتقل خواهد شد.

حبیبی درباره واکسیناسیون کرونا هم افزود: فرهنگیان مشمول واکسن کرونا از طریق درمانگاه فرهنگیان، والدین و همسران شهدا از طریق درمانگاه بنیاد شهید، تأمین اجتماعی، ارتش، نیروی انتظامی و سپاه از طریق درمانگاه خودشان اقدام کنند و نوبت دریافت واکسن مابقی افراد، از طریق درمانگاه‌های استان قزوین اعلام می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: در راستای حمایت از کسبه و اصناف، بانک‌ها تا ۱۰ روز آینده از هرگونه اقدام اجرایی بر روی چک‌ها خودداری کنند.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: از ۳۰ فروردین تا ۵ اردیبهشت ۵ هزار بازدید از اصناف استان انجام و ۳۶۵ مورد متخلف، پلمپ شده است.

وی افزود: اصناف ۳۶۹ مورد بازدید و تنها ۵ مورد پلمپ داشته اند که این موضوع نشان می‌دهد نظارت‌ها بر روی اصناف جدی نیست.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین با تأکید بر اینکه پذیرش میهمان خارجی در استان منوط به تأیید دانشگاه علوم پزشکی است، گفت: پذیرش اتباع هندی، پاکستانی، افغانی و آفریقایی در استان قزوین ممنوع است و شهرک‌های صنعتی استان باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.