سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم عنوان کرد؛

ضرورت رعایت اصل فاصله‌گذاری در شب‌های قدر/ اصناف قم حمایت می شوند

استاندار قم گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در مراسم احیای شب‌های قدر به طور جدی مورد توجه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، بهرام سرمست،استاندار قم روز شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس در آن شرکت کرده بود در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تاثیر بسزای رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کاهش بیماری کرونا گفت: موضوع رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر به طور جدی مورد توجه و اهتمام باشد.

او ادامه داد: مومنان و کسانی که درمراسم‌ شب‌های قدر حضور پیدا می‌کنند، سعی نمایند این مراسم‌ها را با فاصله گذاری و رعایت حداکثری مسائل بهداشتی، در فضای باز و با جمعیت محدود برگزار کنند که این بیماری بیش از این گسترش پیدا نکند.

کرونا در قم تحت کنترل است

سرمست  همچنین با بیان این که بر اساس گزارش ارائه شده در ستاد ملی کرونا تعدادی از استان‌های کشور در موج چهارم کرونا به مرحله ثبات رسیده اند و شیب تند بستری‌های آن‌ها در حال کنترل است، افزود: بسیاری از استان‌ها نیز همچنان با شیب افزایش بستری مواجه هستند و خوشبختانه در قم نیز این روند تحت کنترل است و امیدواریم ظرف هفته جاری آن را نزولی کنیم.

حمایت از اصناف 

سرمست در ادامه با اشاره به مصوبه‌های ستاد ملی کرونا تصریح کرد: به منظور پشتیبانی از کسبه و اصناف و افرادی که برای گذر از این موج بیماری شیوه نامه ها را رعایت می‌کنند، برخی تمهید‌ات اندیشیده شده‌ است.

او افزود: تاخیر ۱۰ روز در صدور گواهی عدم پرداخت چک‌های کسبه و اصناف و همچنین امهال برخی مسائل مربوط به امور مالیاتی از جمله مصوبه‌های صورت گرفته به منظور حمایت از اصناف بود که جزئیات آن ابلاغ خواهد شد.

استاندار قم در ادامه بیان کرد: تقاضای ما از کسبه و اصناف استان این است کما این که تا به حال در رعایت شیوه نامه های بهداشتی اهتمام خاصی داشتند این شرایط را نیز با صبر و بردباری تحمل کنند که بتوانیم از این موج هم عبور کنیم.

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.