سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای پیشگیری از ابتلا به کرونا؛

امدادگران جمعیت هلال احمر به شهروندان هشدار دادند/ضرورت استفاده از ماسک با توجه به پیک چهارم کرونا

امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با حضور در مکان های پرتردد شهر هشدارهای بهداشتی را به شهروندان ارائه کردند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با حضور در مکان های پرتردد شهر هشدارهای بهداشتی را به شهروندان ارائه کردند .

دراین برنامه ۳۰ نفر از امدادگران هلال احمر با در دست داشتن  نوشته هایی با مضامین بهداشت فردی و ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا در منطقه پرتردد چپرخانه و سرگذر همدان ،به شهروندان هشدارهایی دادند .

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: با توجه به شیوع پیک چهارم کرونا در استان همدان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضروری است.

محمد خیر اندیش، افزود: با توجه به پیک چهارم کرونا و قرمز شدن شهر همدان با همکاری هلال احمر مواردی برای رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه‌های بهداشتی به شهروندان و اصناف یادآوری می‌شود.

او افزود: الزامی است که مردم و اصناف در مکان‌های پرتردد فاصله اجتماعی را رعایت  و حتما ماسک استفاده کنند تا از انتشار این ویروس منحوس جلوگیری شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان ادامه داد: مکان‌های پرتردد ازجمله سرگذر و چپرخانه خطرناکترین مکان‌هایی برای انتقال این ویروس هستند.

حمزه، کارشناس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان عنوان کرد: این سازمان در قالب تیم ۳۰ نفره که با هدف مقابله با کرونا، قطع زنجیره انتقال و کاهش فوتی‌های ناشی از این ویروس هشدار‌های لازم را به مردم و اصناف گوشزد می‌کند.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.